Wednesday, November 10, 2010

:: New Zealand pindah kat umah aku ::

Ha!! nak tau kenapa New Zealand pindah umah kat umah aku?

Macam ni cerita dia..

Once upon a time, aku bangun pagi. After sudah mandi dan bersiap-siap aku jenguk ke dapur cari Mama aku. Takde.

Aku pon bukak pintu dapur nak cuba tengok-tengok kot-kot Mama ade kat luar tengah sembang ngan jiran ke. Takpon tengah ngorat Pak Cik jual ikan ke kan? Skali aku tengok ini....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nampak tak?

Tak nampak? Cuba tengok dekat2..


Tu...cantek punya kambing biri-biri sape ntah duk meragut rumput kat blakang umah yang dah dekat sama tinggi dengan diorang.

tapi bagus la jugak tak payah susah-susah nak potong rumput.

Ha..makan la..makanla lagi...

Tu la pasai aku cakap New Zealand dah pindah umah aku. Tak lama lagi cukup la sekandang datang meragut kat umah aku... huhu..bleh semelih buat kenduri...
.
.
.
.
Korang jangan marah aku buat entry melalut noo...

tata!!

3 comments:

  1. wahh 'comey' nyer...(dengan nada bersahaja...) hehheh

    ReplyDelete
  2. wow..wow..kenduri lmbt ag..bebiri dh mai serah diri..pe lg take an action arr.

    ReplyDelete
  3. Ixbarr:: Comel nye bakal hidanganku..

    chentaairpink:: Jom makang kambing!!!!!!

    ReplyDelete