Sunday, February 7, 2010

Kak Lily punya...betul2 Kak Lily punya...


Hari tu yang saya buat clutch dan shoe bag untuk Kak Lily dua-dua silap..saya silap amik order. Rupanya dia pesan fabrik Abstract Black. Memandangkan saya tak ada fabrik ni, jadi saya ambik daripada koleksi BieStitches. Tu pun terhad sebab siket je yang tinggal. Memang muat2 untuk clutch Kak Lily, clutch Kak Hasni dan shoe bag ni je.. sangat challenging to work on limited fabric. And Shoe bag kak Lily muat-muat untuk masukkan telekung yang biasa. Trust me saya dah cuba. Kecuali kalau Kak Lily punya telekung tu yang banyak kerawang i'm sure tak berapa muat. So sorry Kak.. Ini aje yang ada. Petang before balik Trg saya dah gi cari fabrik ni kat Nilai tapi takde. Yang ade corak ni tapi warna striking orange.. Tak beli pun kaler tu sebab takut tak de yang minat.

Yang ni clutch-nya...


Dan, ini shoe bag-nya..

Dalam dia kaler nih..


Pasni Kak Lily boleh bagi address untuk saya poskan. Insyaallah saya akan poskan pada hari Rabu. Tunggu...

No comments:

Post a Comment