Thursday, February 18, 2010

design baru for clutch..


sorang kastemer saye request untuk buatkan dia clutch dengan pattern yang biase but add-kan zipp kat atas sebab dia takut barang2 dia ter-cicir.. And dia minta saya tambahkan lagi 2 butang kayu kat depan....so dah jadi kembar tiga dah butang tu..

Macam ni lah rupa dia...


Saya pon tak tau nak komen cantik ke tak..korang la komen....
But, masing2 punya citarasa..saya ikut saja..
This one punya harga pun tambah siket because of the buttons...
seperti yang saya cakap, any special request yang libatkan tambahan kos akan saya maklumkan dulu...

Ni pulak rupa bila dah tambah kan zip kat atas dia...

Ramai yang bagi feedback tentang harga sling clutch..
I mean ramai yang tanya..
Saya pon tengah dalam perbincangan dan hasilnya--
Clutch adalah mengikut harga yang telah ditetapkan but tambahan berikut::
-tali sling/tali handbag add lagi RM1.oo
-tali pendek kat tepi FREE!!!

Yang ini pulak Nad punya clutch..saiz S sangat cute!!

Ha...yang ini ade tali kat tepi..tali yang macam ni la Free!! kalo ade yang mintak la..yang tak nak saya tak buat la ek....
Yang ini Siti punya...warna dia banyak orange...
butang dia pon oren lorr...

This one Azriey punya...dia yang tempah but tak sure le sape yang nak pakai nih..
Me:: "Azriey, awak tak sesuai ekk pakai ni....nanti jadi adik-adik taw..."
jgn marah la..ber-senda gurau je...

P/S:: Bersiap-sedia untuk bertempur...

No comments:

Post a Comment