Thursday, February 11, 2010

Clutch bertukar jadi Sling...


Clutch Aisa dah siap but last minit dia buat permintaan untuk men-tali-kan clutch tu.. Saya takde masalah sebab idea tu mcm boleh tahan. Saya try le modified clutch biru dia menjadi..macam ni......


Jadi la Sling-clutch..nama baru tau...

Sangat sesuai kalau nk gayakan time nk keluar rumah dengan selamba..letak purse and phone..sangkut kat badan pastu lenggang kangkung.

Saya pun dah try gayakan Sling-clutch ni..

OK kan... Tali dia pun saya buat halus je..

Tapi tali dia tak boleh nak cabut la macam sesetengah yang di beli kat kedai. Nanti lain kali try la guna besi cangkuk yang detachable tu... Lagi la 2-in-1 kan. Boleh sangkut kat badan and boleh pegang kat tangan.

The othe one clutch jugak- yang Aisa punya- tapi fabrik colourful flowery.

Ni gambarnye...


Cantek-kan... Rase2nye takde lagi setakat ni clutch yang saya buat ni identical. Kalau ade bunga luar same, kat dalam mesti lain2. So, kalau customer-customer saya TER-serempak sesama sendiri dengan memegang clutch yang sama..try cek fabrik dalam..mesti tak same punye,,,hehehehe...kire eksklusif la nih...



Dan yang ini ULYA punya clutch. Ulya ni one of my junior at KOSPINT dulu..macam Aisa jugak. Lama dah tak jumpa Ulya tak ingat wajah dia..sorry ye..akak memang sangat2 pelupa orang-nya. Tengok kat FB pon rase tak boleh nak cam.. Nanti nak jumpe bleh le refresh-kan my memory. Kalau Aisa tu ingat la muka dia.

Anyway terima kasih kat kamu-kamu sebab sudi mem-order barang-barang akak ni. Lain kali kalau sudi cek2 la ye blog ni kot2 ade barang lain yang berkenan...

Ha..lagi satu, akak teringin nak tengok korang bergaya dengan beg2 ni semua..asyik saya je yang seboook bergambar nih..mana aci!! Kamu-kamu pakai ni mesti lagi santek...

Jangan lupe ambil gambar and post-kan kat FB..tag-kan saye jugak..

No comments:

Post a Comment