Friday, March 22, 2013

2nd anniversary.. alhamdulillah!

Haha... *gelakkan diri sendiri sebab lambat update 

Actually gambar ni dah duk dalam draft lame dah. Sejak anniversary ari tu la. Tapi sebab upload gambar je jadi draft terus lupa nak update.

Tapi tak kira!! Nak update jugak. Sebagai kenangan ulangtahun ke 2. Tahun depan boleh bukak balik, tengok, baca, hayati. Aku ni kan pelupa. Kalau tak masukkan kat sini, halamatnya memang tak berapa nak ingat kenangan-kenangan ni semua.

Tahun depan boleh la compare ucapan makin grand ke makin kurang memercik pancaran cinta ke,,kan? hehe.. Aku punya wish aku tak printscreen pon.. hehe.. malu la..
Kalau sape yang add stagram kite tu dah bleh tgk gambar bwh ni. Recycle je pon.. hehe




Anyway, Selamat Ulangtahun Perkahwinan yang ke-2 buat aku dan suami. Semoga semakin diberkati dan dapat la kami menimang cahaya mata pertama tahun ni.


Dalam duk pikir-pikir nak beli hadiah ape tu, dapat le jam Alba seketol sorang. Memandangkan harga jam aku masih under bajet, dapat plak beg sebijik lagi. Hadiah berganda gitu. Bagitau kat sini bukan sebab nak riak ke hape, sebab nak bagi ingat kalau-kalau aku lupa tahun depan. takyah la nak tanya suami tahun depan, "Abang, tahun lepas abang bagi hadiah ape kat sayang?" "Sayang bagi hadiah ape kat abang?" Nak kena cekik ngan hantu Kak Limah??

Ni belum kes lupa tarikh anniversary lagi. Awal bulan aritu, suami yang tanya, "Anniversary kita bile yang?" Yang si sayang nya menjawab "Entah, bulan 3.. eh ni la bulan 3.. bulan ni la..."

Hadoi.. Pak Pandir ngan Mak Mandir betol... eh, bukan Mak Andeh ke? Entah.





No comments:

Post a Comment