Thursday, November 29, 2012

"Projek Kereta"





---------------------------------xx--------------------------------

Told you before this that we have to cut our expenses (last month) for the "Projek Kereta".
Actually, that project was to transform the bumble-bee.
From bright yellow to champion white.
Biase le orang takde keje khan~~ haha






Ala..motif tukar kaler nih sebab tuan punya kete ni dah pening kapla pasai cat kuning tu dah tertanggal-tanggal dah. Sape yang pi langgar curb parking? **taye!! sambil angkat tangan
Plus dah gi tindik dah semalam dua ketol kat tepi tuh.

Yang ini pon dah pesan siap-siap jangan sampai terrr-gesel lagi. Siap ajar cara-cara nak lalu bonggol kot~~ 
Habis la aku lepas ni. Ape-ape yang aku buat memang tak leh celen bini no. 1 laki aku.


p/s: nampaknya aku kena usaha cari laki no.2 ni.. maksud aku kereta la, giler hape nak madu-kan laki sendiri. Neraka paling dasar la jawapnye.

p/p/s: guwa tak hitamkan plat. Takde nak felin-felin retiss sangat la. Kalau jumpa jangan lupe hon. ponn..ponn...!!



Malas nak cakap banyak. Tade idea. Dah malam dah ni. Jom pegi masuk bilik peluk laki masing-masing. thee..he..he..he.. 


No comments:

Post a Comment