Friday, June 4, 2010

::Rutin weekend saya::

balik umah ari khamis je terus saya bedebinggg!! kat umah...malam jumaat memang tak buat pape sbb letih sangat..ye la semua penat seminggu terkumpul pd mlm jumaat. unless kalau dah kawin active la siket*otakku tercabul..haha

pagi jumaat bangun bukak2 tenet siket. kat hostel memang sangat menyakit hati tenet ni. lembaps tahap dewa. after makan pagi duk mengadap mesin jahit.. petang after asar gi jalan2 ngan family..pi tengok mat rempit sambil tambah dosa ngumpat dorang..and awek dorang..haha..*ayat cam dengki.takde makne nye. sayang/kesian la jugak tengok awek2 rempit yang solid molid ni direkrut untuk habiskan sisa remaja kat atas jalan. muke lawa tak lawa tak sure pasal pakai helmet full face..takde pekdahnye..hellow..helmet tu aku dah pakai time uni dulu..tak caye tanye cik mimi..hahaha... *sedikit merapu disini.

malam duk lepak2 jup and guntng kain sampai pukul 5 pagi (paling lewat)..average pukul 2/3pagi la...pagi sabtu bangun lambat siket...pi mai pi mai dah petang..malam sambung jahit lagi...plus kemas baju siket2. kalo tak weng aku menjahit sampai pukol 4 kalo weng tahap dewa sampai kol2 jer...

pagi ahad pi hostel/kolej...

amacam?? suke ngan rutin aku??

rutin tu tak masuk lagi kalo pegi kenduri time cuti skrg ni..kenduri mak aai..sehari tu bleh mencecah 3 kenduri...makan siket2 je..sebab lauk konfirm2 la same semua tempat..kan..pegi nak banding2 kan pelamin sape paling lawa..tu jer..meraikan pengantin?? bukan kenal sangat. unless kawan2 sendiri. jahat kan.aku rase korang pon camtu..minggu lepas pon ade yang kena skip..tak cukup bajet..hahaha..takkan nak gi tangan kosong..mane nak sorok muka. haha...nak gi kenduri pon kene tong tong hadiah/angpaw.

anyway rutin minggu ni akan berubah siket. minggu depan cite.

btw, kepada pengantin2 baru time cuti ni..SELAMAT PENGANTIN BARU DAN SEMOGA BAHAGIA SELALU. TAK KIRA LA SEMPAT BERANAK CUCU KE TIDAK.YANG PENTING BAHAGIA. DENGAN PASANGAN MASING2, OKEY!!

now..lets get back to business.
yang ini sume produk minggu lepas...basi tak basi la. still santek..*i did mention line tenet prob kat kolej kan..

yang ini hard disk casing untuk Ida..pink karer....saya lapiskan sponge kat dalam so that tak la rosak bile terhentak hard disk tu nanti...




and yang ini quilted wallet kawan Yna. dah janji macam2 kat dia nak siapkan the rest order but tak siap jugak...yang sempat minggu lepas ini aje.


yang ini back view.. saya gabungkan red flower dengan brown flower..

yang ini pon kawan Yna punya..wild flowery clutch...

yang ini Rynda punya sling clutch flied to Kuching already..

ok..itu saja lah..takde ape yang nak hupdate sangat minggu ni... tak banyak kan??..Ya,saya rase apa yang ada rase. saya akan cuba yang terbaek minggu ni. cuti 3 hari. kite tengok sape yang kena...akukah??

p/s:: aku nak pi kuantan esok..kenduri pejo.

p/p/s::minggu ni sangat hepi dengan kuliah....

No comments:

Post a Comment