Monday, June 21, 2010

::Kalo dah semangat, rela tido Pukul 3 pagi::


Ya..saya akui saya dah lama tak update produk baru.
kesian dekat customer tapi nak buat macam mana 3 minggu kebelakangan hidup saya sangat sesak dengan hal-hal yang lebih menarik berbanding menjahit..(ye ke??)
ye la..sampai nak jahit satu clutch pon takde mase..
kawan saya hampir merajuk tak dapat beg. belum lagi customer lain yang saya agak dah sumpah seranah saya KOT dalam hati/dengan kawan2 dorang..hehehe...
anyway sangat ampun!!

tugas menjahit ni sangat berkait rapat dengan kekangan masa.
maksud saya bila banyak errand nak kena uruskan, banyak tempat nak kena pergi..
masa menjahit jadi semakin kurang.
kalo tak concerntrate time menjahit, jahitan akan jahit tak lawa..
ade la 2 3 bijik clutch yang dah saya baling masuk tong sampah pasal saya tak puas hati sebab jahitan tak menjadi dan tak kemas.
ada je yang tak kena.

sampai la weekend yang lepas saya punya mood datang dengan tiba2 (sebab masa dah terluang) dan saya sangat semangat menjahit sampai pukul 3 pagi...

jadi, hasilnya yang kat bawah ni la...sila tengok ya..
yang lain2 belum tu saya akan buat minggu ini dan tunggu call/sms dari saya ye...



yang dibawah ni sling clutch kepunya Daa yang hampir merajuk tadi tuu..huhu..
fabrik biasa la abstract black yang sangat sesuai jadi sling clutch.

Next ni tote bag yang ditempah oleh Azrul untuk girlfrend dia (KOT!!)
takkan dia nak pakai sendiri kan...
menggunakan fabric Boonga Cokelat. Fabric ni (baru) saya beli sikit je.
tengok macam mana sambutan,,kalau menggalakkan bleh saya beli lagi nanti.
gambar depan
gambar belakang
poket depan
bahagian dalam bag-ada zippered pocket

Kemudian beg laptop yang dah diubah suai menjadi beg travelling bag.
Kepunyaan Cik Anah.
Kain colourful flowery plus red plain sebagai tapak dia.
bahagian body bag ni saya masukkan jugak interface yang tebal supaya lebih keras..
just in case nak masukkan laptop takde masalah. secured.
tapi bahagian dalam takde divider as requested by Anah.
depan ade poket dengan kain sama

dalam poket dengan kain plain orange

Yang ini pulak beg "keshik" kepunyaan Nazri.
nak masukkan dia punya private properties la..senang nak masuk poket belakang jeans.
saiz dia pon muat2 poket belakang (memang dalam ni nampak besar)


dan jugak Laptop Sleeve untuk Nazri (jugak..)
luar kain black stripe and dalam kain Blue-yellow Stripe.


and paling akhir ni handphone casing untuk Cik Anah...
muat la (KOT!!) dengan HP Anah..hehe

sorry gambar ni tak sempat nak edit...huhu..ala kadar je la yer..

Itu saja yang saya nak sembahkan kali ni.
kiter tengok semangat saya minggu ini ok..
memuncak ke me-layu di tasik madu (^_^)v

Anyway mata dah mantuk gilerr ni..esok nak kelas lagi..
apekate kite pakat2 tido..jom!!!

-HidayahHilman-

1 comment: