Wednesday, June 30, 2010

::idea je banyak::


kalo ikut idea memang banyak yang aku nak tulis.
jeles je aku tengok blogger2 yang leh update entry tiap2 ari..
kengkadang sampai 2 3 entry satu hari.
aku nak update 2 kali seminggu pun payah..
kalo ikut banyak je yang aku draft dalam kepala..dah nak buat camner kadang laptop takde. broadband slow. takde mase. ade je yang membantutkan penzahirkan idea ke bentuk yang boleh dibaca oleh orang lain..

pastu bile dah ade semua fasiliti idea pulak dah beku..
akhir skali aku end up update aku punya produk je.

kalo penagih tegar mesti ade bekalan dadah selalu.
kalo shopper tegar mesti ade duit/credit card selalu.

kalo perokok tegar mesti ade rokok 3 4 kotak sehari.

kalo blogger tegar?? apa yang perlu ada??

HidayahHilman:: oh aku tidak tega untuk menjadi tegar!!

No comments:

Post a Comment