Tuesday, January 26, 2010

Tote merah menyala


Saya cuba pula menyiapkan tote bag merah yang saya matchingkan sendiri fabriknya. Tutorial saya dapat daripada Kak Bie. Tutorial tu ade kat studio dia,,so,, saya cuba lah nak tengok hasil macam mana.

Sangat saya suka sebab saya memang suka merah. Ni gambarnya..

Kalau nak tau, saya dah pun pakai bag ni bawak pegi jalan-jalan kat The Curve hari Sabtu lepas masa mencari buku Bag DIY kat Popular.

Lain rasanya pakai bag yang dibeli dengan bag yang dibuat sendiri. Kalau boleh tak mau lepas (hehehe...)

Ruangan dalamnya ada 1 poket berzip dan 2 ruangan poket (takde zip) yang diletak handphone (muat-muat sbb memang dan ukur saiz HP) dan letak lipstik.

Ruangan dalam bleh letak buku, purse, susu Rafiq (hehehe), ape lagi ek....banyak la..dah lupe dah.

Tote Bag ni dia banyak fashion dan saiz. So, sesapa yang ade request nak dimension berapa boleh lah bagitau.

Harga tote bag saiz ni RM25 tak termasuk kos penghantaran.

Mama dan Acik dah tempah nak Tote Bag yang macam ni..huhu...sabar yer..banyak tempahan tak siap lg ni..
P/S:: Kena upgrade studio foto saya...shegannyerrr...

No comments:

Post a Comment