Saturday, January 30, 2010

Memesan dan Mengorder...


Sekarang ni saya menhadapi satu masalah yang agak rumit.. iaitu silap buat barang yang di-order..
mungkin salah saya jugak sebab tak peka. Pekak je kot. tapi barang yang silap buat tu takde masalah sebab akan dilelong nanti..hehehe... Saya minta maaf kat pelanggan2 yang saya ter-misunderstood tu.

Ye la kan kalau chat ikut Fesbuk tu macam cincai sikit. Lagi pun line chat tu mengong siket. Jadi setelah di-diskusi-kan dengan Sifoo saya.. dengan ini diumumkan saya AAMAT2 menghargai pelanggan yang ingin membuat order boleh memilih 2 cara yang berikut selepas decide yang mana berkenan di hati::

1- Memesan dengan konfirm dengan menghantar butir2 barang yang dikehendaki dengan menghantar message di Facebook.

ATAU

2- Memesan dengan menghantar butir yang dikehendaki ke emel saya nurhidayah_kamal@yahoo.com.


Alamat dan nama lengkap juga boleh dihantar dengan cara di atas (kalau guna pos).

Butir yang perlu dibagitau saya::
- Nama Anda (agak2 kalau saya tak tau)
- Beg yang dikehendaki
- Fabrik
- Duedate untuk saya siapkan.
dan lain2 yang dirasakan perlu..

Supaya lepas ni ade la siket reference untuk saya. Takde la silap selalu. Yang penting kite happy..
Kalau nk tanye ape2 kat FB tu takde masalah la..saye on jer..

No comments:

Post a Comment