Saturday, January 30, 2010

No name Bag...now known as Stripe Bag


Bag ni Kak Su punya. Dia ambil pattern drpd buku Handmade Bag. Saya tak sure jenis apa...Saya rase tote bag..dia kate Hobo...tapi saya quit sure ni bukan Hobo...dan Bukan Shoulder Bag.. entry ni saya label kan under Tote je lah...hehehe..pening kepala gue'...


Dalam dia ada poket dengan berpenutup..selamat sket la... daripada berterabur..

Ini selepas digayakan. Sangat sesuai untuk dibawak ke pejabat dan jugak untuk santai2 ke shopping mall. Nak gi umah mak mentua pon boleh la....

UPDATE:: sy dah tau nama beg ni...Stripe Bag, So. sesapa yang nak order just mention the bag's name ok...

1 comment:

  1. dayah, comei la yg ni..nk bawak pon cm bes je..nk order 1 ..brape ekk??
    **p/s ak dok kt sri kolam g..hehe

    ReplyDelete