Saturday, January 30, 2010

Kak Hasni and Cik Wardah punye..


Clutch yang dua ni dah lama siap tapi tak sempat nak upload lg sebab banyak kekangan sangat. Sekarang baru nak muncul di ruangan ni.


Yang ini Kak Hasni punya. Saya tau dia nak yang hitam putih..saya ingat dia suruh buat jer yang mana. So, saya made this one guna fabrik biru. Kalau kak Hasni berkenan bleh amik yang ini je. Kalau tak suka nanti saya buatkan yang lain. Hitam Putih. bagitau je ok.. Yang ini boleh dilelong saje...

Anyway bahagian dalam dia yang kat bawah ni.. biru jugak..



Yang next one ni, Cik Siti Wardah yang punya....dia yang mintak kaler striking dan ceria.. saya rase this colour ceria enuf dah kan.. Secara peribadi saya memang sangat2 suke yang ini. Saya dah designkan supaya sekuntum bunga terletak betul2 kat depan tu.. dan saya hias dengan butang putih tu..


Ramai yang tanya harga clutch. Kat bawah saya senarai-kan harga2 clutch::

1- Clutch without magnetic button (L) = RM 12
2- Clutch without magnetic button (M) = RM 10
3- Clutch with magnetic button (L) = RM 18
4 Clutch with magnetic button (M) = RM 15

Semua harga tak termasuk kos penghantaran. Kalau yang dekat2 cam Kuala Terengganu saya hantarkan free saja. Kalau jauh (luar KT) baru caj harga pos.

ok..everybody clear....!!

No comments:

Post a Comment