Sunday, December 9, 2012

The BBW!!!

Baru balik terus update. Excited and happy giler. Dah plan dengan Dhati dari awal tahun lagi nak gi Big Bad Wolf. Akhirnya tercapai jugak hasrat. Tahun lepas tak dapat pergi sebab tau last minit. Kirim je sekeping 50 hinggit kat Cik Mimi. Tu baru appetizer la. Ni baru nak melahap betol-betol.

 
It's us at the entrance. Nampak tak muka tak sabar?



Tak sabar giler nak masuk dalam. 


Bila dah masuk tu rase macam waaahhhhh... macam masuk dalam Willy Wonka punya Chocolate Factory. 
I'm become a kid dalam gudang buku yang besar..besar..besar.. *can you hear the echo? haha





Time masuk tu awal lagi. Tak ramai sangat. Duk sekejap orang dah makin ramai. Tapi still boleh jalan tinjau-tinjau buku la. Tak de la berasak-asak pon. Setakat terlanggar-langgar tu biase la. Nasib dah bawak plastic bag siap-siap takde la nak usung kotak.



Buku cam ni punya banyak, sape tak giler? Tak tau nak start dari mana. Then, aku start dari hujung dan lalu semua isle. Wajib la alang-alang datang. 
Len kali tak sure lagi bleh gi ke tak, kan?


Jumpa buku ni. Tak beli pon. Haha... ade plak 101 ways nak torture laki. There's only ONE way to torture suami. Merajuk je la. Sure ter-torture. hahaha...



Ni budak yang sukarela nak bawak semua buku yang aku pilih. Aku tak suruh.. hehe..  Pukul 5 pagi dia dah terjaga excited nak gi KL. semangat...

Tapi kesian gak aku tengok ada budak datang sini menangis-nangis. Tak selesa la kan tempat macam ni. Seb baik ekon. 

Aku siap gi round lagi skali lepas dah buat kira-kira. Macam under-budget je la. Tak leh jadi nih. hahaha... aku gi rembat lagi 5 bijik novel.



With wolf's Lamborg..


Ni ayat tak tahan time nak keluar tu. Sioot je. hahaha..

Sure tak sure cuba tengok kat bawah ni. Kitorang 2 plastik, Dhati 1 plastik. Hasil tangkapan meriah hari ini. hehe.. Toolbox merah kat blakang tu tak de kena mengena. =)




Totally ni la kitorang beli. Saje buat koleksi. Tapi overall tak semua buku yang aku nak, ade kat situ. Sidney Sheldon ada 2 3 bijik je. Tuesday with Morries tu pon tak ade. John Grisham punya buku pon tak ade langsung.


The Scarlet Letter first aku amik. Jumpa secara tak sengaja time nak gi toilet. Memang dah jodoh kot. Saje amik buku ni sebab terpengaruh dengan citer Easy A. haha..


Ni Man punya. Kalau dah minat MU tu memang..


Yang ni sambungan The Carries Diaries yang Cik Mimi beli tahun lepas. Cute je kaler pink.



Aku tak de koleksi Shopaholics ni tapi semua baca orang punya je. Tetiba jumpa yang ni tak pernah baca lagi, rembat la..



Overall, best giler pegi sana.

Big thanks to our driver, tak cukup tido.

Love you Abang! Kali sejuta.. 

No comments:

Post a Comment