Friday, June 15, 2012

Awkward moments!

I found this video on you tube (from yahoo firstly)..
It's all about a group of two (maybe), namely Andrew and the other one I don't know.
They just doing prank - mostly to experiment the reflex of people thinking and behaviour.

The video I like the most is the one below. 


Tengok this video buatkan aku ingat pasal aku sendiri. Selalu je kalau jalan-jalan pastu bertembung dengan orang depan pastu aku ke kiri dia ke kiri, aku ke kanan dia ke kanan. Aku macam slow siket kalau berfikir pasal nak gi kiri ke kanan. Kadang-kadang aku fikir nak ke kiri, elok2 aku tengok dia ke kanan, aku gi plak ke kanan. Hahaha.. retard betol aku nih.haha....

Lagi awkward moment. Kalau nak masuk ke lift. Sebelum masuk lift punya la masing0masing sembang kencang. Langkah je dalam lift, mula le semua senyap. haha... Takut orang dengar ape yang kite tengah sembang, kan? nak-nak kalau on phone.
Ade jugak buat-buat bercakap sket kononnya nak hilangkan rase awkward tuh.


No comments:

Post a Comment