Monday, May 14, 2012

Plastic Bag Holder - Red Flowery

Minggu lepas duk brok-brek-brok-brek cakap nak buat plastic bag holder kan.. Ni patik yang hina dina ni nak menunjuk kat tuan hamba- tuan hamba semua. 

Tada!!!!

Akhirnya, berumah jugak semua pastik-pastik aku.
Cantik kan? Sangat cute. Takde lagi pastik bag sepah-sepah.

Pasni kalau nak gi beli barang kat Tesco hari Sabtu (No Plastic Day!) boleh la aku sangkut je kat lengan dengan hidung kembang dan mata melirik berkata-kata "Tengok la daku dengan pastik beg daku yang vok de vass!"
Maka tidak boleh lagi akak-akak cashier tu cas aku 20sen untuk setiap pastik bag.
Yeah! Profit margin Tecso akan turun mendadak.
Dan mungkin aku bleh open table dekat kaunter pembayaran.
"Murah! Murah! satu pastik seposen! 1Malaysia! "(apehal?)

Atau bleh buat bantal peluk bagi sape yang kekurangan kasih sayang dimalam hari. 
(Oh! sungguh pervert diriku..)





Dan drama paling sadiss adalah seperti berikut:

Sayang:: "Abang cuba tengok ape yang best kat dapur kite.."
Abang:: "Oh..jap gi abang tengok.."
Sayang::"okey.." *happy giler, tak sabar*

Selang beberapa minit..

Abang:: "Ha..lawa..nanti bleh sangkut kat leher.."
Sayang:: -.-" -.-" -.-" -.-"  *sadisnya laki aku*


No comments:

Post a Comment