Tuesday, May 15, 2012

Makan megi pon kena ade kelass, tot!!

Hari tu (lama dah sebenarnya) nak makan megi. 
Instead of makan megi dengan cara old skool, aku masak dengan cara yang lain siket. 
Mi dia aku celop dalam air panas. Angkat.
Isi ayam tu aku gaul dengan mixed herb, garam siket pastu goreng ala-ala grill gitu.
Sayur sawi tu celor manja-manja je tanak kasik zat fotosintesis dia hilang.
Kuah plak serbuk megi campur kicap, sos tiram, segala mak nenek sos yang ade dalam peti tu. Tapi time ni aku silap terbubuh banyak sangat kicap pekat sampai masin (banyak).
pastu perah lime. mase ni aku mane kenal lagih lemon-lemon nih. Tesco tak bagi tau..

Jadik lah hasil yang macam kat bawah ni.



Sebelum tu aku tanya Man, dia nak megi tak?
Katanya nak, tapi dia dah kenyang dah sebenarnya.
Pastu akku tanya nak megi macam biase ke megi yang aku nak cuba buat style baru ni?
Dia cakap nak yang biase je.. kenyang..

Hasilnya dia punya macam kat bawah ni.
Tak sedap kan? kan?


Punyala menyesal, tunduk sampai ke sudah.
Nasib baik aku baik, aku share la jugak.
Nasib baik aku sangat baik, kalau tak lama aku upload skali gambar dia tengah menunduk.
Hahaha... (gelak ketua perompak)


No comments:

Post a Comment