Tuesday, May 4, 2010

aku gi jalan2 jugak taw petang2...

First of all...ni pemandangan waktu pagi ~setiap pagi to be exact~ dekat kolej aku..
every time bukak mate akan nampak matahari pagi bersinar2 ceria ikot tingkap (malam tido tak tutup langsir,ok!)
rase macam hepi sgt dan bajet duk kat 5 star hotel tepi pantai...(walaupun sebenarnya tepi bukit..haha)
So, everytime bangun rase sangat bertenaga sebab dah dapat tenaga matahari..hiyaaarrrkkk!!!


(matahari yang awal siket dr ini lagi lawa tp tak sempat shoot..next time ok..)

Ni pemandangan kolej ni..ala2 duk kat Fak Kejut,UKM. Nampak cam tasik Kejut kan..



Ni masa we all gi jalan2 round~ala2 lawat tapak..ko tak nampak betapa heppi nya aku? tersenyum lebar macam menang loteri 2,3 juta..hahaha

This is my frends and I la...

My frends ~enjoy the pics okes =)



Haa..itu saja gambarnye yang boleh di tunjuk..yang lain talak boleh maa...
Ni semua gambar minggu lepas. Tadi pon gi jalan sampai 3 round. Jalan je sebab last time aku jogging (sehari after gambar ni diambil) aku dah semput sampai batuk2... asma menyerang..

Tadi gi jalan2 kitorang bertiga sempat lagi pegi kait buah asam jawa kat tepi jalan tu...second round plak kitorang jumpe monyet sekor.. siap baling batu lagi sebab dia nak kejar kitorang..monyet tu agak cute la.. sape2 nak amik dia jadi pet bagi tau ok..esok aku tangkap. hahaha..~~kalau boleh la..

So, konklusinya...Untuk Cik MIMI dan Cik Yati...sape kate aku tak jog and tak jalan petang2..aku dah berubah. hehe...well..i guess my ass is not so heavy ;P

-HidayahHilman-

No comments:

Post a Comment