Thursday, February 24, 2011

:: I'm Getting Married #2 ::


Kalo ikut kan beberapa mazhab tak sepatutnya I upload baju nikah saya publicly in blog. Bad Luck. Tapi saya tak pecaye la... Lagipon tunang saya pon dah tengok saya pakai baju ni.hehehe...

Ni baju saya buat sendiri untuk majlis akad nikah saya nanti. Baju kurung moden dengan potongan duyung kat kain. Saya gunakan kain chiffon di bahagian luar dan satin sebagai lining. It's all white. Including the beads.

Manik2 ni pon saya jahit sendiri. Ikut design sedia ada dalam buku. Hehe... Agak payah la nak jahit manik sebab siang dah penat menjahit, malam buat OT jahit manik lagi. Saya buat siket2 kalo rase rajin.



Ini gambar manik bahagian dada. Lebih kurang.



Overall saya just tunjuk dalam keadaan hanging gini aje. Minus me. Memang tak nampak shape sangat. Nanti bila saya dah pakai sepasang pada hari bersejarah tu saya akan tunjukkan pada kamoo semua. Deal.



*sorry gambar blur under low-lite.



Ini plak kat bahagian tangan saya ikut dalam buku. Menjadi la jugak kan.



p/s:: agak2 korang boleh buat bisnes tak?


:: HidayahHilman ::

2 comments:

  1. jahit sendiri tu...mmg leh wat bisnes la klu tuk yg nak bajet2 ker.....

    ReplyDelete