Wednesday, January 12, 2011

:: Lagi Damias' ::

Actually saya dah siapkan 3 Damia's Diapers bag ni sebelum Mimi's Pinky Box. Tapi sebab sibuk sangat tak sempat nak update. Now is the time.

Beg baby yang first ni gunakan fabrik Blue bubbles. Match dengan plain blue. yang ini ditempah oleh Sarah untuk kakak ipar dia yang baru bersalain. Nama "AIDA" tu actually nama kakak ipar dia. Bukan nama baby tau. Sila tengok picture Blue bubbles ni dulu sebelum kita pergi ke Green bubbles pulak ye...





Yang kedua ni gunakan kain Green bubbles dengan pattern dan saiz yang sama. yang ini Sarah tempah untuk kakak ipar dia jugak. "Norlin" tu nama kak ipar dia la kan. Bersalin sama2. How sweet, kan?





Dan yang last ni kepunya Kak Fadhilah dari Johor. Yang ini saya dah post lama dah. harap korang semua suka dengan bag2 ni. Selamat menimang cahaya mata baru dah terima kasih sebab beli bag ni.







I really like the colors. Sangat2 ceria. Sesuai untuk baby. I learned that stiking colors can stimulate baby's sense. So, at particular level of their age, they learned to know colors. That's why baby's toys are made with bright colors.

Sekian dulu, jumpa lagi ye...

:: HidayahHilman ::

No comments:

Post a Comment