Tuesday, December 14, 2010

:: Preview ::

Nak preview dulu kain yang baru saya beli dekat Nilai itu hari. Tapi sikit je yang saya tambah dalam koleksi sebab tak banyak kain yang lawa2 dan takde sale sangat. Kain colourful flowery yang biasa saya beli tu pon takde dalam stok kedai. Saya ambik sikit yang ada dalam stok kakak saya. Terpaksalah saya hampakan beberapa customer yang nak kain tu.

Kain ni saya belum kasik nama lagi. Sekarang ni laptop saya takde dalam genggaman. So, proses editing gambar agak lambat sebab tak berapa selesa guna laptop orang lain.
Kalau sape2 yang berminat boleh mention kain2 baru kat bawah ni atau kain sedia ada kat sebelah kiri blog ni okey.







Ada beberapa beg yang belum saya edit. Tak cantik nak tunjuk secara raw kat dalam blog ni. Apa-apa pon,,nanti kita jumpa lagi ok...

Babai!!

:: HidayahHilman ::

No comments:

Post a Comment