Thursday, August 5, 2010

:: saya mencari Fatin Nadila yang tak hilang pon ::

jangan Panik ye kawan2..Fatin Nadila Mohd Jaafar tu customer saya. Dia ade tempah sling clutch ni 3000 tahun dulu..tapi sebab saya buat-buat sibuk, makanya baru la siap beg yang di order oleh cik Fatin ni..saya dah text kat HP dia tapi tak bebalas..mungkin dah tukar nombor agaknya. ye lah dah 3000 tahun dulu yek.. hehe..so, if fatin terbaca mesej khidmat masyarakat yang dibawakan oleh KedaiKecik saya ni, sila respon yer.. Kalau tak respond seminggu after this msg, the abstract black sling clutch ni akan saya lelong dipasaran terbuka. saya mohon maaf amik masa berkurun nak siapkan beg ni.. sampai dinasour pon dah pupus. Harap maklum...

Yang ini plak beg yang dah ditempah oleh Cik Sally. satu dah siap satu lagi tengah duk buat ye. Jangan gelabah. Beg arwah kawan kita dah siap tapi akan ku hantar skali dengan kau punya ye. sbb nanti nak mintak ko tolong hantar kat rumah dia. (apesal jadi underline sume ayat aku ni pon aku tak tau dan malas nak layan..biarkan je ye!) Beg Sally ni ade tali tau. Saya letak kat dalam. sape yang ade mata yang bleh x-ray sampai ke dalam gambar beg ni je bleh nampak. Kalo tak nampak jugak ade la dalam 2 kali Jumaat je lagi.. Tali tu akan attach dengan hook besi ye..
And this one adalah sling clutch Hamirza yang dah agak lame jugak dia tempah. ade lah dalam 2500 tahun yang lalu..sebelum masihi lagi.. dia nak saya letak huruf MZ kat bawah tapi saya belum letak lagi semasa foto ini diambil sbb takut dia nak cancel order lak kang..since dia nak, nanti sy akan ukir kan huruf tersebut sebelum di pos-kan yer..

-blue flowery sling clutch milik Hamirza-

and Hamirza punya camera casing akan saya update pada entry akan datang. Lupe nak klik!! klik!!...
-aku manusia biasa-

ok la itu sahaja entry kali ni agak ringkas ye kawan2...
esok dah coti-coti malaysia. sila holiday dengan penuh perasaan ye..

-HidayahHilman-

2 comments:

  1. wahh cantik2nya clutch kat sini.. bole cuci2 mata hahaha.. tengah seronok buat clutch jugak niii tp masih lg beginner..

    ReplyDelete
  2. ye ke....
    selamat bertungkus lumus...
    saya agak fedup kadang2 membuat clutch nak2 kalo tak menjadi...tapi rezeki jgn ditolak..kalo bleh kaut.kaut ajer...
    good luck!!

    ReplyDelete