Saturday, August 21, 2010

:: nak tido bleh tak?? (-.-)zzz ::

Arini Sabtu keje?? ape kes?

Org tengganu mane keje ari Sabtu weih...tapi mengenangkan aku memang pekerja yang rajin amat. datang la jugak. Nasib time aku half day je arini....
lambat giler pukol 1..

Aku mengantuk giler ni.. taip pun salah-salah.. Pasal kepala dah weng. Mate dah berpinar-pinar..nak tekan k aku gi tekan l plak..

semalam aku duk menjahit sampai pukol 3 pagi..stat lepas tengok "Janji Kekasih". Ye..aku tak gi terawih.Malas. Boleh? Anyway,,Dan la jugak siapkan Mimi punya 2 bijik ngan kawan Yna punya Puffy pouch And sling biri tu..tgk salah tyoe lg..biru la...eh,,type la.... bongok la diriku ini..alignment mata aku dah lari ni asik ke kanan ke jari...

Ha..aku nak tanya!!

Sape yang folo citer "janji kekasih dari awal? Sape Sumaiyah tu? Nape dorg duk cari Sumaiyah?
mood:: tak sabar tunggu next week!!

Anyway ingat tengahari ni nak gi bandar jap,,gi Kamdar rembat kain plain hitam barang 2 3 meter.. tapi aku takut kepala pening ni. kang ade aje yang langgar Pajero yang tengah parking pulak..hahaha,,sape yang tau pasal ni aje bleh gelak..

Pastu kene gi kedak apek Angel tu jap ah cari kain interface. butang ngan zip dah cukup kot..

pastu bajet nak gi hantar buku kat libry,,ade pat bjik aku pinjam aritu, satu pon tak hbs bace lagi..bizi woo...korang ape tau? ke aku patot renew je..bulan depan aku hantar,,,agak2 habis ke aku bace..yang aku duk baca buku translate BI ke Bm tu tajuk the broker tukar jadi si broker..
macam si kancil je tajuk dia..tulisan John Grisham. Tu pon aku tk habes bace lagi dowh!!

Sangat tensen sekarang takde mase nak penuhi nafsu membaca..masa semakain suntuk setiap hari..Cik Mimi (Air Pink) dah komplen Aaku bace buku tu tak habes2..

weyh aku sebenarnya nak cakap...aku dah ngantuk ni..aku nak tido kat opis ni leh tak?

alah bos bukan ade opn..aku tak buat ape pon ni.update blog ngan bace blog...
sungguh aku bukan pekerja cemerlang hari,bulan dan tahun ini..

sekian.

P/s:: tadi encik oppetunang call,aku ckp nak gi bandar terus dia nak ikot. bleh plak kate tak besh gi kamdar sekor diri seorang diri...iyye la tuh awak!!

P/s/s:: dating bulan puasa takpe kan...makhruh ek... janji !! kitoran tak akan tak buat pape!! (dengan muke innecent)

P/s/s/s:: korang perasan tak banyak mana aku slah type? tanda aku mmg...zzzzzzzzzz.......

HidayahHilman

1 comment: