Wednesday, July 28, 2010

::sedihkan bila takde orang masuk kedai kite?!!::

Sedih la bile tengok kedai kecik ni makin kecik sebab takde orang..
ye la salah sendiri la jarang update blog..
saya tak salahkan sape2 pon..malah sangat berterima kasih kepada yang sudi baca blog ni or datang cuci mate je. saya takde bakat sangat menulis content2 yang menarik untuk dibaca dan dikongsi setakat biase2 jer...**kena tingkatkan skill pernovelan nih**
dan sangat2 jeles baca blog orang lain yang cambest dengan daily routine yang sangat biasa tapi diolah or dicerita dengan cara yang menarik ntuk dibaca..

nak blogwalking pon tak sempat ni kan plak nak tinggalkan komen or chat **padanla blog aku kurang komen**..just bace yang familiar jer..

but then saya still berusaha memeriahkan blog ni...
azam akan datang nak buat banner sendiri..bleh tak? banner yang cool la... (^_O)

sekarang nak upload siket produk yang siap..saya upload siket2 tau biar ade banyak post..**menipu**

yang ni saya alter beg Imah aritu..saya pendekkan siket dan tambah strap macam yang dia mintak..btw, travelling bag untuk "Kakak Imah" tu tak buat lagi...
pasal saya balik keje petang, malam pukul9 dah mengantuk...

Moral: Keje ofis lagi mengantukdan lagi letih dari keje berjalan2....**applied for me..org laen tataw**

SEBELUM

SELEPAS

dan ini pulak shoe bag kak Noor. style boxy dari luar.. plus ade butang oren kat luar..


kak noor:: kalo rase nak pakai cepat msg je Dayah..anytyme sis!! saye leh antor...

-HidayahHilman-

No comments:

Post a Comment