Monday, July 26, 2010

::rindu nyeee....::

rindu giler aku kat blog ni..honestly aku sangat2 sibuk takde mase nak update blog plus macam2 hal penting yang berlaku dan perlu di handle sampai tak sempat nak BUKAK blog ni..let alone nak post entry baru kan...

bermula dengan 3 minggu lepas aku pegi KL tu and sopping kain kat Nilai..tu pun tak sempat nak tunjuk...nanti aku tunjuk la..
and then dengan berita sedih kehilangan seorang classmate yang merupakan pembaca/pengkritik setia bolg ni pada hari terakhir kolej. Kehilangan Allahyarhamah dengan serta merta memang meruntun jiwa yang belum bersedia walaupun sempat bersama selama 3 bulan.

di tambah lagi dengan trip kelas ke Shah Alam pada minggu yang sama dan lagi mencari tempat training. Sekarang ni baru bernafas siket.. kebetulan tak ada aral yang melintang sekarang sempat jugak nak upload gambar kain2 terbaru..(dah 3minggu dah jadi lama la kan..tak baru lagi dah).. sekarang jugak baru ada masa untuk menjahit BUT...hehe mestila ade 'but' kan..nanti dah duk umah sewa lagi la keje jahit-menjahit ni tertangguh..plus dengan keje shift yang bakal memenatkan..('bakal' sebab tak start shift lagi..).

So layan la dulu kain2 ni...saya akan letak kod kain kat tepi blog yer-senang nak mention bila nak tempah...sekarang cuci mata je dulu...saya nak bagitau awal2 yang kain tu ade saya beli banyak ade yang saya beli 1meter jer..so,mana2 yang tak sempat tu nasib la ye...huhu

ok..layan jom..zzaasssss................










yang ni kain plain...saya ada beli 3 kaler..merah,pink and orange....


ada produk2 baru siap akan saya update pada entry akan datang..coming soon....

No comments:

Post a Comment