Saturday, April 17, 2010

After unblocking mood...


Rase macam dah lame giler tak update blog since my tailor's block tempoh hari..


lepas rase2 agak rajin aritu aku g pos siket barang untuk Samya dan kawan wardah..


ni dia begnye...dah selamat sampai...

Arini terima kain yang dah di hantar oleh Cik Bie..malangnya kain english style red rose tertinggal plak..tunggu lagi Isnin ni...tick..tock..tick..tock...

kain yang blue-yellow stripe ni ade 1meter je...sape cepat dia dapat..



and this abstrack black ni ade 2meter...memang tak beli kain banyak2 sebab takde duit yang sgt banyak..haha..
ni pon dah mahal sgt sebab kos pos meningkat...dulu kirim2 free je....



ok..berbalik kepada produk ku yang dah siap...ni adalah pencil case Mimah yang kurus slim and lonjong..
macam tuan dia..



since pencil case ni lonjong bleh la letak pembaris panjang siket..(dulu aku suke ketok tangan murid2 aku ngan pembaris)..
dalam dia agak luas la...bleh masukkan semua stationary yang ado...stationary membe sebelah pon bleh masuk skali... =)

and then ade lagi clutch kak Marlia yang dia dah pesan lame...
yang ini colourful flowery..sling(tali kat dalam) and ade hook..



Yang ni purple rose...



And yang Kak Marlia punya..(tadi kawan2 dia punya kot)
kain dark brown...ada tali panjang dan pendek..
depan dia japanese cotton dark brown with small flower...




Dalam, gunakan velcro..senang nak bukak tutup..



And one little gift untuk Pelanggan tetap...
handphone casing for kak marlia...
depan saya cross kan kain bunga-bunga tu matching dengan clutch kak marlia tadi..

Note:: Saje je nak amik gambar kat buku ni....aku baca buku tau..korang bace ke...??

jangan tak tau...casing ni aku letak butang cheetah tau...mana nak cari casing jenama cheetah ni.
(walaupun butang sahaja...haha)



And lastly is Handphone casing untuk Noor...
Esok Kak Dayah antor skali ngan katalog Beg..
(jangan tak tau korang...aku dah ade katalog tau..khas untuk budak2 KL nih...)


Sorry gambar gelap skit....


Aku baru je habis baca buku 'Shophaholic ties the knot' by Shopie Kinsella.sangat bes tau sampai ke jamban pon aku baca buku tu gak.hahaha.Aku suggest korang baca sebab sangat kelakar..Masa aku baca sambil gelak sorang2 adik aku cakap aku giler..
aku tak tengok lagi Confession of a Shophaholic. Mesti tengok ni...

Korang sekarang baca buku yang best?? Share la...aku nak tahu gak..


1 comment: