Thursday, October 4, 2012

Hidup segan Mati tak mahu..

Memang hidup segan mati tak mau la namenya kalau bukak blog ni masih nampak entry raya, kan? Nampak sangat update setahun sekali. Baik deactivate je account blog ni. Biase la, nak dibuang sayang.. nak dijaga malas.

Selalu je aku duk bukak blog ni konon-konon nak update. Letak tajuk, delete. Tulis sket cancel. Tak ade ape yang menarik sangat pon nak dikongsi. Tapi aku tengok belog orang lain selambe je cerita hal kucing la ape la kan.. Aku kucing pon takde. Setakat nk update pasal  gentel taik idung dua tiga ketul baik tak payah la kan... (taik idung dia tiga ketul tu ibaratkan metafora je la kan..) Jangan serius sangat. nak serius gi BlogSerius. hahaha...

Entry ni pon bukan ade ape-ape yang best pon cuma nak ambik mood je. Nanti la aku update pasal hal-hal peribodi aku. Maklum la, hal peribodi ni kalau selalu update kat facebook ramai yang menyampah. haha.. Ala, bukan orang lain aje, aku pon naik menyampah kalau bace status orang perasan bagus, kan? haha.. ttteeeeetttttt....

Tapi sebenarnya aku ingat nak tukar design blog ah, tapi malas sebab akan makan mase aku. Lagi satu tak tau macam mane nak keep all the entries yang sebelum-sebelum ni. *update tak banyak mane sibuk nak tukar design blog, blah la..

Anyway, aku rase sampai sini dulu. Tak boleh banyak-banyak sangat nanti cepat boring.
Aku la boring bukan kome.. *ade kome-kome ke kat sini? Bajet ade yang bace blog yang hina-dina ni. hahaha..

Selamat malang (versi terengganu)
Selamat malam (versi tak terengganu sangat)

daaaa.....



No comments:

Post a Comment