Tuesday, March 9, 2010

New bags for Mr Mizuary...


Semalam siapkan beg untuk Mizuary...
bagi laluan yang ini dulu sebab URGENT...

Pagi ni my Mama jadi model for me..

gambar ini saya edit..tapi makin tak cantek la pulak rasenye...
umm hentam saja lah
Moral:: aku memang tak reti edit foto.Titik.

Well,sementara tunggu Mama guna mesin saya update kedai dulu..

Dua beg yang Mizuary nak...


Bahagian luar guna kain yang sama..
bahagian dalam kain yang corak haritu jugak tapi kaler purple...


This time,,huruf-huruf LFP tu saya buat gunakan batting yang agak tebal menjadi felt yang macam kat bawah ni..
Ingat nak handstitch-kan huruf ni..but then takut lambat dan tak lawa...
I just made the machine do that...
Harga batting agak mahal but hasilnya memuaskan..
Yang aritu pun memang nak guna batting ni jugak but then pi kedai tak daq...

Tup!!! Tup!! minggu lepas pegi ade la pulak..
Kedai tu pulak barang on off..
jap ade jap takde..ikut stok la kot..
sebab tu kalo customer yang nak beg dengan super urgent sometimes kena tunggu jegak sebab barang takde...
Saya pun bukan beli barang banyak2 sangat kecuali barang yang memang dah tau akan diguna selalu...


Satu ni saya buatkan kaler merah menyala and outline putih...


Dan satu lagi pink with white outline...


harap Mizuary suka...saya senang berurusan dengan anda...

Terima kasih daun keladi...
Pasni beli lah lagi....
:)

ok lah chow dulu nak makan pagi....

No comments:

Post a Comment