Petang tadi pegi Nilai cari-cari kain yang sesuai. Kedai kain memang banyak dekat sana tapi pilihan sangat terhad sebab seua kedai jual kain yang sama. Kalau ada yang berbeza cuma siket je. So, fabrik yang ada lebih kurang dengan yang Baby punya.
So, boleh pilih fabrik dari label Fabrics kat atas. Entry akan selalu di update lain kali bila ada fabrik baru. Apa-apa pun nanti balik K.Terengganu nak try pegi survey kedai kat sana kut2 boleh jumpe corak yang lain. Untuk kain cotton corak agak lawa dengan harga yang berpatutan. Tapi tak payah upload kat sini lah sebab kain cotton just untuk lining atau finishing yang sikit-sikit je. Pilih fabrik asas je la.
So, pilih-pilih lah yer..
Wednesday, January 27, 2010
Tuesday, January 26, 2010
Menumpang fabrik
Setakat ni sesiapa yang nak pilih fabrik sila ke biestitches.blogspot.com sebab saya belum ada koleksi saya lagi. Nanti saya akan upload kan fabrik untuk dipilih selepas sopping esok..
Maklumat lanjut akan diberitahu akan datang...
Maklumat lanjut akan diberitahu akan datang...
at
2:24 AM
Puffy Pouch
Yang ini malas nk cerita panjang. Cubaan yang tak berapa memuaskan. Tak berapa kemas sebab silap teknik jahit. So. nampak ler cikai sikit. Anyway, "puff" dia dah cantek dah..
at
2:10 AM
Subscribe to:
Posts (Atom)